Americas next top model...

Jag erkänner: ibland så gillar jag att plåga mig själv. Det går i perioder. Ibland så plågar jag mig mer och sedan blir det lugnare. Nu skall inte ni läsare tro att jag skriver om något kinky eller så, nej. Jag skriver om att jag gillar att se filmer som är uppenbarligen otroligt dåliga. Till exempel så hade jag och en vän, Alexander, en period när jag bodde på Gotland att kolla på dåliga filmer dubbade till Svenska. Nu har mitt behov evolverat till teve-serier.
 
Trogna läsare kommer ihåg att jag skrev om min och Jennys Americas next top modelmarathon, då vi såg många säsonger under ett par månader. Det var jobbigt.
 
Nu såg jag och Jenny klart den artonde säsongen...
 
 
Den här gången har Tyra Banks valt att göra om konceptet lite så nu är halva gruppen tjejer/kvinnor från Stor Britanien och andra halvan från USA. Jag vet inte riktigt vad jag skall säga förutom att jag har förlorat hoppet om stora delar av mänskligheten. När jag hade sett klart sista avsnittet ville jag att månen skulle krasha in i Jorden och göra slut på allt. Eller att alla människor skulle spontanantända.
 
Istället för att bli bra modeller skall de unga tjejerna bli bra på allt. De skall kunna sjunga, agera, intervjua o.s.v. I vanlig ordning blir en utröstad i slutet av varje program men när man ser detta så vet man att panelen, med Tyra Banks i spetsen, helt enkelt ser till att hålla kvar intressanta personligheter för att det skall bli bra teve. I slutändan gör detta att vem som vinner är ganska ointressant.
 
Nä. Nu har jag fått min dos av smärta och hemskheter för resten av hösten så nu skall jag återgå till att titta på bra teveserier som Hell's Kitchen.
 
/Johan

Kommentarer
Postat av: The Dan

Aha! Du försöker återskapa kommentarsregnet från förra gången du nämnde Top Model. Well played good sir.

Och Hell's Kitchen suger det också.

Postat av: Johan

Thank you. Men tyvärr är du den enda som verkar ha nappat.

Hell's kitchen är kasst, men roligt. Tack för senast!

2012-09-04 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0