I used to be a gamer, but then I took an arrow in the knee.

Till skillnad från min bror så skulle jag vilja placera Elder Scrolls V - Skyrim på en av topplaceringarna för förra årets spel. En osannolikt stor och till synes oändlig värld breder ut sig, och endast din egen tidsbrist sätter gränserna för vad som är möjligt att göra. Erfarenhetspoäng ges inte av dödande, utan av övningar på färdigheter. Yrke väljs fritt, och kan ändras under spelets gång. Stridsspecialiteter likaså, och dessa styrs inte alls av val av ras till skillnad från så många andra spel i genren. Grafiken lämnar en del att önska, men sen när har vi ogillat Minecraft eller Final Fantasy VII för det? Jag njuter av varje minut Skyrim jag kan få, och min stackars PS3-kontroll får sitta på laddning mest hela tiden. Heja!
/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0