Mode.

Då både syster och flickvän tycker att jag skall skriva om mode så får jag, som en god bloggare och skapare av nya trender i denna ytliga värld, helt enkelt skriva om lite kläder och sånt med jämna mellanrum för att hålla mig på god fot med de fagra tu.

Jag har upptäckt en hemsida som säljer snygga kläder. Det började med att jag fick en tröja av min syster för ett bra tag sedan. Hon hade köpt den i London på någon butik. Nu förra julen fick jag en till som också var himla fin. Båda med Star Warsmotiv, lite lagom nördigt, sånt som jag gillar alltså. Kvalitéen är himla bra, färgen håller och tyget drar sig inte. Det enda som talar emot är priset då 300 riksdaler för en t-shirt är ganska högt. Men vad gör man inte för att se snygg ut?

Kläderna jag pratar om går att beställa från http://chunkclothing.com/. Butiken ligger i England så frakten blir billig. Till skillnad från att beställa från http://www.thinkgeek.com/. Think Geek är en himla bra sida men med tanke på att företaget är i USA så är det himla dyrt att beställa saker därifrån.

Och där tog mitt intresse för mode slut.

På tal om något helt annat än kläder så har jag snart läst ut en till bok som jag skall skriva om. Jag tänkte också skriva om kampsport och träning då jag har börjat med det igen. Om någon har träningstips för ben, rygg och mage säg gärna till.

/Johan

Kommentarer
Postat av: The Dan

Jag tycker dock att du alltid komer vara snyggast i din födelsedagskostym Johan (med risk för att jag har fel igen).



Vad gäller tips så vill jag föreslå knäböj, rygglyft och situps.

Postat av: Johan

Vilken kostym är det?



Cool, för börja göra det hemma. Måste få starkare rygg.

2012-01-22 @ 11:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0