Tankar om Top Model.

Det finns en teveserie som har hållit på hur länge som helst. Det sägs även att Inkaindianerna såg den då det finns bevis för detta då inskriptioner på deras kalender har hittats. Nä, jag bara skojar så gammal är inte teveserien Top Model. Men nästan.

Jag och Jenny har nu kämpat oss igenom 17 säsonger och när vi var på sista säsongen var jag ganska less. 16 modeller får bo i ett hus tillsammans och i slutet av varje avsnitt röstas en ut av en panel som leds av Tyra Banks. Modellerna får utföra olika uppgifter som underlag för panelens bedömning, oftast i form av en fotografering. Ibland får de spela in en reklamfilm, eller något annat underligt. Tillslut finns det bara två modeller kvar varav en vinner och får många års ära och en massa pengar samt lite annat smått och gott.

Min absoluta favorit som jag hejade på var med först i säsong 12 och sedan i säsong 17. Tyvärr vann hon aldrig, men fy skam den som ger sig.


Allison Harvard heter hon. Denna kvinna är ganska skum och är varje vampyrlajvares våta dröm, hon är ju intresserad av blod och andra konstiga saker!
Tyra Banks som leder programmet är också ganska skum men faktiskt underhållande, annars är Mr Jay ganska cool också.

Nu när jag läser igenom detta inläg inser jag att det är ganska dåligt, men det skiter jag i! Så det så!

/Johan

Kommentarer
Postat av: Krister

Du har sett 17 (stora siffror) säsonger av skiten, jag har sett reklamen och inte återhämtat mig än.

2012-04-22 @ 11:38:13
Postat av: Johan

Jadu, jag har faktiskt inga ursäkter alls. Nu när jag har sett klart på serien så kanske min kropp reagerar genom att bli sjuk, vilket jag är nu?

2012-04-22 @ 16:34:45
Postat av: Krister

Ja, antingen det eller så blir du fabulous, err, menar så klart ännu mer fabulous.

2012-04-22 @ 17:42:10
Postat av: The Dan

Cut, print, gay.

Postat av: Johan

Du skall se mina moves jag har lärt mig, de är fierce! Dan, jag kan ta med mig alla säsonger tills nästa måndag så vi har något att göra.

2012-04-23 @ 08:38:12
Postat av: Jenny

Vi har faktiskt "bara" sett ca 10 säsonger. Trots detta har du inte lärt dig att de brukar vara runt 13 st i huset. Bäst att se några till. NOT!

2012-04-23 @ 18:35:47
Postat av: Johan

Min okunskap visar bara på hur lobotomerad jag blev av serien.

2012-04-24 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0