Luleå

Nu har jag varit långt uppe i vårat avlånga land och besökt Jennys släkt. Det var mycket trevligt. Staden var mindre än vad jag hade väntat mig men ganska hemtrevlig på ett norrländskt vis. Jag besökte biblioteket, det var vackert med en himla fin utsikt! Vad jag tyckte var mest intressant med staden var kyrkbyn. Där hade jag gärna stannat lite längre och tagit reda på mer. 
 
Förutom att åka runt i Luleå och kolla så åt jag mat, bland annat hamburgare från Frasses, och läste ut en bok. Det var synd att vädret var lite halvdant annars hade det nog funnits tillfälle till att bada.
 
Det var kul att besöka Luleå och jag hoppas att jag åker dit fler gånger.
 
Kort inlägg den här gången!
 
/Johan

Kommentarer
Postat av: The Dan

"Staden var... hemtrevlig på ett norrländskt vis."
Hehe. BURN!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0